Morţi până la apus (VS 1)

Titlu românesc: Morţi pânã la apus

Titlu original: Dead Until Dark

Autor: Charlaine Harris

Editura: Leda

Pagini: 466

Link comandă:  Libris

 

 

Rezumat:

Sookie Stackhouse, o tânãrã chelneriţã telepatã îşi trãieşte liniştitã viaţa în orãşelul Bon Temps, pânã apare vampirul Bill Compton în barul în care lucreazã ea. Sosirea lui în orãşel complicã viaţa lui Sookie, care îi salveazã viaţa chiar în seara în care s-au întâlnit. La rândul lui Bill o salveazã pe Sookie de acelaşi cuplu nebun şi acceptã sã o cunoascã pe bunica fetei şi chiar sã ţinã un discurs la o întrunire, despre cum era viaţa în timpul rãzboiului. Între timp sunt ucise fete care simpatizeazã vampirii, şi chiar bunica lui Sookie din greşealã, adevãrata ţintã fiind tânãra protagonistã a acestei cãrţi. Principalul suspect este Jason, fratele lui Sookie, iar pentru a-i demonstra nevinovãţia, Sookie şi Bill merg la barul vampirilor, Fangtasia, unde ea face cunoştinţã cu Eric şi Pam. Aflând de talentul fetei, cei 2 vampiri o cheamã pentru a-i ajuta sã afle cine a furat bani de la ei. Şeful lui Sookie se dovedeşte a fi teriantrop (vârcolac ce se poate transforma în orice tip de animal), iar asasinul fetelor se dovedeşte a fi Rene Lenier -prietenul lui Jason- care este rãnit de Sookie când încerca sã o ucidã. Asasinul este arestat, iar Sookie îşi trãieşte povestea de iubire cu vampirul ei Bill, ale cãrui gânduri nu le poate auzi.

Aș reciti cartea?

Sincer nu prea cred. Nu-mi pare rău că am citit-o, dar decât să recitesc o serie de 10 volume, mai degrabă citesc alte 10 cărți noi.

5 thoughts on “Morţi până la apus (VS 1)

  1. Înseamnă că eu trebuie să mă consider norocoasă că le-am citit pe toate 10 care au apărut până acum. Mi-au plăcut şi mie, şi de-asta m-am hotărât să pun aici recenziile 🙂

Leave a Reply

