Cutia cu bomboane otrăvite

Titlu românesc: Cutia cu bomboane otrăvite

Titlu original: The Poisoned Chocolate Case

Autor: Anthony Berkeley

Nr. pagini: 256

Link comandă:  Libris

 

 

 

Rezumat:

Un grup de criminalişti înfiinţat ca un hobby primeşte sarcina de a încerca să dezlege misterul unui asasinat executat cu ajutorul unei cutii de bomboane otrăvite. Grupul este format din: un avocat celebru, o autoare dramatică nu mai puţin celebră, o romancieră sclipitoare, 2 renumiţi scriitori de romane poliţiste şi un domn aparent fără importanţă, foarte puţin cunoscut în cercurile înalte ale societăţii. Fiecare din cei 6 fac investigaţii pe cont propriu timp de o săptămână, după care îşi expun pe rând punctele de vedere şi dovezile găsite, fiecare fiind convins că a găsit criminalul. Ultimul membru al cercului care îşi expune punctul de vedere, pe baza informaţiilor strânse de el însuşi şi a dovezilor filtrate din cele prezentate anterior de colegii lui, reuşeşte cu adevărat să descopere autoarea asasinatului, aceasta fiind chiar romanciera sclipitoare din cadrul cercului lor exclusivist.

Aș reciti cartea?

Sincer da. Când m-am apucat să o citesc nu prea știam eu la ce să mă aștept, dar mi-a plăcut. Plus că încercam și eu să dezleg misterul asasinatului.

2 thoughts on “Cutia cu bomboane otrăvite

  1. Mi-a plăcut cartea. M-am hotărât să o citesc săptămâna trecută, după ce am văzut recenzia de aici. Eram convinsă că asasina e cineva din grupul acesta de criminaliști și îi analizam pe rând încercând să-mi dau seama cine e 🙂

Leave a Reply

