Vampirii din Morganville 1 – Casa de sticlă

Titlu românesc: Casa de sticlă

Titlu original: Glass Houses

Autor: Rachel Caine

Editura: Leda

Pagini: 384

Link comandă:   Libris

 

 

Rezumat:

Claire este studentă în Morganville, deşi are numai 16 ani. Datorită faptului că a ridiculizat o altă studentă, viaţa îi este în pericol şi astfel se decide să se mute din cămin. Abia după mutare încep adevăratele peripeţii. Noua sa locuinţă este Casa de sticlă, unde mai locuiesc proprietarul casei, Michael Glass care este fantomă şi prietenii săi Shane şi Eve. Shane a supărat mai demult aceeaşi persoană ca şi Claire, iar consecinţele au fost moartea surorii lui şi a mamei lui. Eve lucrează la o cafenea, neştiind că şeful ei este vampir, dar toti cei 3 noi colocatari ai lui Claire au grijă ca din prima zi să o pună la curent cu existenţa vampirilor şi cu pericolele existenete în orasul Morganville, precum şi cu Protecţia specială a Casei de Sticlă. Împreună ajung în situaţii tot mai complicate din care reuşesc să scape deocamdată, găsind cartea cea mai căutată de vampiri.

Aș reciti cartea?

Cel mai probabil da, cândva.

6 thoughts on “Vampirii din Morganville 1 – Casa de sticlă

  1. Eu inca nu am citit seria asta din cauza altor prioritati 😀 Probabil, cand se vor traduce toate cartile voi incepe si eu sa o citesc…:))

  2. E superbă seria, însă avem de aşteptat până se traduc toate volumele. Nici mie nu-mi place să aştept, însă acestea m-au cucerit încă de când am citit despre ele. 🙂

  3. Cum am văzut seria pe blogul celor de la Leda, m-am hotărât să o citesc. Mi s-a părut pur și simplu captivantă.

Leave a Reply

