Sacrificiu Final (AV 6)

Titlu românesc:  Sacrificiu final

Titlu original: Last Sacrifice

Autor: Richelle Mead

Editura:  Leda

Link  precomandă:   Libris

 

 

 

Rezumat:

Închisă pentru asasinarea reginei Tatiana, Rose decide să-şi coboare barierele şi să permită fantomelor să o asalteze, ştiind că numai fantoma reginei moarte i-ar fi putut confirma sau infirma autenticitatea scrisorii primite de Rose care dezvăluia că Lissa mai are o rudă în viaţă.  Lissa reuşeşte să îi blocheze lui Rose accesul în mintea ei, pentru a-i ascunde acesteia planul de evadare pus la punct, la care mai participă şi Abe, Dimitri, Eddie, Adrian, Mihail şi Sydney.  Ajunşi într-un loc sigur, uitat de lume, Rose, Dimitri şi Sidney decid să plece în căutarea ultimului Dragomir, timp în care Rose primeşte vizite în vis de la Victor Dashkov şi Adrian şi pregătesc candidatura Lissei la postul de regină pentru a trage de timp. Dimitri, deşi acum este din nou dhampir, îşi sună contactele din rândul strigoilor pentru a face rost de informaţii, bazându-se pe faptul că aceştia nu ştiau că el nu mai este unul dintre ei. Între timp Lissa este ocupată cu testele la care sunt supuşi candidaţii la tron şi căutarea adevăratului asasin al reginei. Fratele lui Victor o transformă din Strigoi în Moroi pe Sonya Karp (fostă profesoară a Academiei Sf. Vladimir), care, datorită promisiunii de a nu spune nimănui despre ultimul Dragomir, îi conduce cu maşina pe Dimitri, Rose, Sidney şi fraţii Daskov la locul unde se află sora Lissei, această soră nefiind alta decât Jill, prietena lor mai tânără de la Academie. Acasă la Jill apar gardienii în căutarea lui Dimitri şi Rose. În haosul creat de apariţia gardienilor, Rose, Dimitri şi Sonya fug cât mai departe, iar fraţii Dashkov o răpesc pe Jill cu intenţia de a controla pe Lissa. Pentru a-i salva viaţa Lissei, Eddie ucide un Moroi, iar Rose sub efectele negative ale magiei spiritului, îl ucide pe Victor. Aflând ce candidaţi au rămas în cursa pentru tron şi asistând la discursul Lissei, Rose ia nebuneasca hotărâre să valideze candidatura Lissei, aducând-o pe Jill la timp la curte, unde de asemenea dezvăluie tuturor faptul că adevărata asasină a Tatianei este Tasha Ozera. Disperată să scape de la curte, Tasha încearcă să o ia ostatică pe Mia Rinaldi, însă aceasta reuşeşte să scape extrem de uşor. Rose sare în faţa Lissei pentru a o salva de glonţul Tashei şi, pentru că de data aceasta supravieţuieşte datorită medicinei, fără ajutorul spiritului, legătura ei psihică cu Lissa dispare. Rose şi Dimitri îşi trăiesc în sfârşit povestea de iubire, Lissa este încoronată regină, Rose devine gardianul ei oficial, iar Dimitri gardianul lui Christian.

Aș reciti cartea?Fără îndoială, da. Îmi pare rău doar că nu am seria în propria mea bibliotecă, dar voi remedia pe viitor.

20 thoughts on “Sacrificiu Final (AV 6)

  1. stiti cumva cand o sa apara volumul 6 tradus in romaneste ?:S…si pe ce site ai reusit sa citesti cartea in engleza?:S

  2. Am descărcat cartea cu torentul, de pe isohunt. Nu ştiu când o să apară şi varianta în română a volumului. Şi eu aştept cu nerăbdare să apară.

  3. abea stept sa apara:X:X:X:Xam o intrebare ….rose ramane cu dimitri?:Xsi inca ceva….daca da…ce se intampla cu adrian:(..ms anticipat.:*:*:*

  4. Da, Rose rămâne cu Dimitri, iar Adrian este supărat că l-a înşelat Rose cu Dimitri. Mai multe despre Adrian nu spune la sfârşit, însă mi-a părut rău pentru el …

  5. vai:(saracul adrian:)si mie imi pare rau pt el…cate a facut pentru rose…dar nici nu as fi vrut sa ramana cu el…totusi dimitri e dimitri:X….nu mai am rabdare vreau sa apara cartea mai repede…am vazut ca tu ai download’dat’o de pe net…nu poti sa mi-o trimiti si mie prin e-mail.. ca eu n-am gasit nicaieri…te rog muult:*…uite e-mailu meu :andreea_C1996@yahoo.com…ti-as ramane recunoscatoare…:*:*te rog muult:)…..

  6. am incercat de pe toret dar nu am reusit…eu am cont pe lasttorrents si acolo nu este si site’u asta nu e acelasi lucru cu asta unde am eu cont….si de asta te-am rugat…daca vrei sa imi trimiti:):):D:*

  7. abea astept sa apara.e bine ca am citit maiintai commentariile inainte de postare deoarece vreau sa ma tin departe de spoilere:D

  8. De fapt nu se încheie. O să mai apară seria de cărţi Bloodlines, care de fapt este tot Academia Vampirilor dar din perspectiva altor personaje. O să fie interesantă şi seria Bloodlines, eu abia aştept să apară şi aceasta.

  9. multumesc pentru ca mi-ai trimis-o.azi am vazut e-mailul si de la 13 pana acum am stat si am citit:X suberba cartea.:Xdar totusi imi pare rau ca s-a terminat…si faza ca rose si lissa numai au legatura….oricum a fost foarte fain:Xam si plans un pic(un pic mai mult);)):X:X:Xms pt carte oricum;)

  10. Superbă evadarea lui Rose și demascarea lui Tasha. Sincer nu m-așteptam să fie ea asasina, dar mă cam gândisem că Jill ar putea fi sora pierdută a Lissei.

  11. am citit primele 5 volume,dar eu tot speram ca Rose ramane cu Adrian!nu e corect!dar oricum voi citi si ultilum volum….

Leave a Reply

